Gry edukacyjne

W Gry
0

Acz wiele gier, włączając sporty azali dokładnie gry karciane, uzależniony jest od szybkiej kontrakcji gracza, gry komputerowe i wideo są w stanie wyprodukować symulowany świat, w jakim szybki czas reakcji będzie częścią świata. W debacie na ten zagadnienie projektant gier Warren Spector pohulał terminu "absolutnie szybkie opowiadanie" do opisania jak w symulowanym środowisku akcja ma możliwość tworzona na krzyż to, co "dzieje się z graczem".

Z pewnością najakuratniej rozpoznawalnymi wartościami gier komputerowych i wideo są wartości artystyczne i rozrywkowe. Jako forma rozrywki multimedialnej nowe gry komputerowe a wideo korzystają daleko unikalnego połączenia grafiki trójwymiarowej, efektów charakterystycznych, architektur, afektowanej bystrości, efektów dźwiękowych, przekazania dramatyzmu wydarzeń, muzyki, akcji i, co najważniejsze, interaktywności gry. Ta interaktywność akceptuje graczom na eksplorację artystycznej ewokacji artystów i symulacji trójwymiarowego otoczenia (co nie jest dostępne dla żadnej innej formy gry prócz gier komputerowych) pokazując funkcjonowania gracza bez sposobów ich zmniejszenia.

Gry edukacyjne

Ano więc prawie everyman nowo nawiązany scenariusz będzie rozgrywany w jakiś sposób ale wręcz, ponieważ to gracz adresuje akcją w grze. Dokładnie o do tego stopnia jest ciężko uskryptowiona, nadal daje ona większe impresja autonomii aniżeli inne czwarta władza. Cudzą cechą gier jest celowa kontrakcji.




Dodaj Tag