Panny z Kaszub

W Ogloszenia
0

ścianie z lewej strony oparta o ścianę do wsparcia. Zegnij prawe kolano i używać prawej ręki, aby zrozumieć prawej kostki za ciało. Spróbuj delikatnie prawej pięty w kierunku dna. Powtórz Panny z Kaszub drugiej stronie. Korzyści: pomaga zmniejszyć napięcie w udo, korzystne dla osób, które spędzają długie godziny siedząc.
Aby uzyskać najlepsze wyniki, ćwiczyć te ćwiczenia po gorący prysznic (od ciepłej mięśnie są miękkie i podatne na rozciąganie) i / lub ciepłe rutynowych do uzyskania najlepszych wyników.
Mamy nadzieję, że te odcinki może pomóc złagodzić ból i ucisk. Powodzenia. Zawsze rozciągnąć te mięśnie, nie zaniedbywać ich, gdy są one mocno! Piersiowej. Wdech jak powoli nogi do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, aby ściśnij abs, i powtarzać w miarę potrzeb.
Leżąc Nożyczki - Dolna mięśnie brzucha.
Pozycja wyjściowa: Połóż się na plecach na ćwiczenie dłonie na macie dolnej części pleców i nogi wyciągnięte. Ruch: Wydech jak na przemian podnieść nogi w górę z lekkim zagięciem w nich. Wdech podczas opuszczania nogi z do mat. Powtórzyć razie potrzeby.
Side Crunches - Oblique mięśnie brzucha.
Pozycja wyjściowa: - Połóż się na plecach z ugiętymi kolanami razem, i talii skręcone tak, że nogi leżą na po jednej stronie ciała. Upewnij się, że łopatki są równomiernie płasko na audiobooki podłodze. Ruch: - Wydech jak wprowadzą górna część ciała nad ziemią. Wiąże się to kurczenie się skośne mięśnie brzucha. Powtórz wymaganych powtórzeń. Przełącz nogi na drugą stronę ciała do pracy.




Dodaj Tag