Noclegi Zakopane

W Turystyka

Chciałem się spośród Wami podzieli moimi dokonaniami tegorocznego lata. Pomimo niewielkiej ilości wolnego czasu udało się zwalić na kupę parę dni luźnych od momentu pracy. Miejscem na wakacje oczywiście zostały nasze piękne polskie Tatry. Po przyjedzie do Zakopanego prawidłowo rozpocząłem poszukiwania wygodnego zaś akuratnie usytuowanego pokoju. Znalezienie go zajęło niecałą godzinkę. Wybór padł na noclegi zakopane jakimi dysponuje Willa Monia. Izba okazała się super wygodny w super standardzie, porto plus niezmiernie przystępna. Po zakwaterowaniu udałem się w swoją pierwszą tegoroczną wakacyjną wędrówkę. Na rozgrzewkę w naczelny dzień wybrałem oschły a śmigły przechadzka aż do Doliny Gąsienicowej. Niezwykle lubię to pozycja wewnątrz piękne widoki i błogość kto w ową stronę gości. Zdążyłem coraz wdrapać się na Kościelec. W samego szczytu widoki przepiękne, przede wszystkim na Dolinę Koziej, prawdopodobnie także Rysy oraz Wysoką. Okres niestety biegnie nieubłaganie oraz powinno się było wracać aż do pokoju. Aura na kolejny doba zapowiadała się piękna. Po noclegu wreszcie mogłem wyruszyć na niespiesznie oczekiwaną wędrówkę po Tatrach.
Eskapada zaczęła się od momentu marszu nad Morskie Narząd wzroku. Mgnienie oka odpoczynku w schronisku oraz następujący przechadzka w kierunku Czarnego Stawu. Po dotarciu na miejsce standardowa kilkuminutowa pauza na podziwianie widoków tudzież nieco zdjęć. Kolejnym punktem wędrówki była Ambona (2159m n.p.m.), spośród której rozpościerają się piękne widoki na Morskie Narząd wzroku, wschodnie ściany Mięguszowieckiego a słynne Rysy, które oglądane spośród tej okolica pokazują swoją potęgę zaś format. Po przejściu u dołu kopułę Mięguszowieckiego Szczytu Czarnego zaś pokonaniu galeryjki, gdzie należy było starać się bowiem szlak był w dość kiepskim stanie natomiast bez trudu było jest dozwolone się poślizgnąć w końcu dotarłem na Przełęcz pod Chłopkiem.
Atoli widoki wynagradzają kierat tudzież zmęczenie. Spośród góry bodaj Morskie oko, które wygląda kiedy mała plamka, z drugiej strony bajecznie prezentuje się największe jezioro Tatr Słowackich Znaczny Hińczowy Staw, Czarnoskóry Mięgusz przytłacza swoją wielkością. Po tych pięknych widokach a wg mnie udanej wycieczce przyszedł okres na powrót do apartamenty zakopane oraz udanie się na doświadczony odpoczynek.
Kolejny doba przyniósł sporo atrakcji. Zabrałem się z grupą znajomych poniżej ścianę Mnicha, dokąd wspinaliśmy się na jego clou. Tam spędziliśmy nieco godzin. Bardzo polecam taką formę spędzania wolnego czasu. Po zdobyciu Mnicha wszyscy udaliśmy się aż do Zakopanego na słynne Krupówki. W ową stronę ażeby tradycji stało się zadość skosztowaliśmy zimnego piwka a naprawdę spędziliśmy miły wieczór.
Za rok kalendarzowy i planuję odetchnięcie w Zakopanem. Wszystkim miło polecam taką aktywną formę spędzania urlopu. Przepiękne widoki zaś wymyślny klimat Tatr gwarantują udane wolne. Polecam plus pokoje w Willi Monia.